FAQ

To bardzo proste! Wejdź w Menu Boczne ( 3 czarne linijki ) w lewym górnym rogu ekranu, a następnie kliknij w „Kup KofiUp Plan (KofiUp Plany)” aby przejść do strony zakupu planów. Możesz teraz zobaczyć co zawiera każdy z planów, a następnie wybierasz idealny dla Ciebie plan KofiUp!
Oczywiście. Zarejestruj się za pośrednictwem Facebooka lub poprzez e-mail a otrzymasz od nas darmowy kubek kawy!
Znajdź w aplikacji na mapie KofiUp najbliższą kawiarnię w Twojej lokalizacji – możesz wybrać każdą z dostępnych lokalizacji. Udaj się do wybranej kawiarni, wejdź w jej Menu przy wykorzystaniu mapy lub listy lokali ( Ekran Główny). Wybierz rodzaj napoju oraz jego rozmiar. Kliknij „Zatwierdź i odbierz” i pozwól sprzedawcy wpisać KOD PIN potwierdzający transakcję Po wyświetleniu potwierdzenia pokaż je bariście i GOTOWE! Możesz cieszyć się smakiem swojej ulubionej kawy!
Aplikacja KofiUp obsługuje dwa typy płatności. Płatności realizowane są za pomocą Przelewów 24 oraz płatności kartą realizowane są przez ESPAGO. Powyższe systemy gwarantują zarówno bezproblemową płatność jak i bezpieczeństwo Twoich środków.
Aplikacja nie przewiduje mechanizmu zmiany planu, dlatego każdą chęć zmiany należy zgłosić nam poprzez opcje kontaktu umieszczoną w aplikacji KofiUp.
Nie! Pierwszy, darmowy kubek jest w 100% darmowy i nie są pobieranie za niego żadne opłaty.
Nie! Aplikacja KofiUp jest bezpłatna. Jedyny koszt to koszt zakupu planów KofiUp zawierających określone ilości i rodzaje napojów.
Proszę jednak wziąć pod uwagę, że do prawidłowego działania aplikacji niezbędny jest dostęp do internetu i tu mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty w zależności od operatora sieci komórkowej.
W zależności od posiadanego planu ważność kubków, czyli czas kiedy można je odebrać od współpracujących z nami kawiarni wynosi:
-dla planu BASIC, PREMIUM- 6 miesięcy,
-dla planu UNLIMITED- 1 miesiąc.
Dodatkowo zakup kolejnych kubków w planie BASIC lub PREMIUM przedłuża okres ważności o kolejne 6 miesięcy.
Posiadając plan UNLIMITED możesz odbierać kawę co 60 minut.
Wejdź w Menu Boczne ( 3 czarne linijki ) w lewym górnym rogu ekranu a następnie kliknij w nazwę użytkownika aby przejść do widoku szczegółów Twojego Konta. W zakładce tej znajdziesz informacje dotyczące Twojego planu, jego ważności, ilości posiadanych kubków jak również dane dotyczące aktywnych kart. Ponadto ilość pozostałych do wykorzystania kubków widoczna jest na ekranie głównym aplikacji pośrodku na górnej „belce”.
W Menu Bocznym dostępna jest zakładka „HISTORIA”. W tym miejscu masz wyszczególnione wszystkie zakupy kawy dokonane przy pomocy aplikacji KofiUp wraz z podaniem nazwy lokalu, daty i godziny, ID transakcji jak również rodzaju kawy.
Wszystkie lokale współpracujące z KofiUp naniesione są na mapę znajdującą się w aplikacji. Jedynie w tych miejscach istnieje możliwość odebrania kawy przy pomocy aplikacji.
TAK. Aplikacja KofiUp posiada możliwość ustawienia opcji tzw. Automatycznego odnowienia planu. Opcja ta zarezerwowana jest jedynie dla płatności dokonywanych przy pomocy kart kredytowych. Aby uaktywnić tą opcję należy odznaczyć pole Automatycznego odnowienia planu w trakcie dodawania karty lub w widoku szczegółów już dodanej karty. Opcja Automatycznego odnowienia planu może zostać w każdej chwili włączona lub wyłączona.
KofiUp do weryfikacji Twojej tożsamości używa wyłącznie Twojego imienia i adresu e-mail. Dzięki temu do Twojego konta KofiUp możesz się dostać wyłącznie z urządzenia, z którego się logowałeś. Nie musisz zapamiętywać hasła a jesteś chroniony równie dobrze.
TAK. Dokonywane transakcje są obsługiwane przez wyspecjalizowane firmy: Espago oraz Przelewy24 a Twoje dane są używane zgodnie z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. KofiUp s.c. nie uzyskuje dostępu do danych wrażliwych związanych z płatnościami.
Tak, w celu usunięcia konta należy dokonać takiego zgłoszenia na adres kontakt@kofiup.pl.
Spokojnie! Najpierw sprawdź czy masz połączenie z internetem. Jeżeli tak jest, spróbuj dokonać restartu aplikacji- pamiętaj aby apkę zrestartować a nie minimalizować. To zazwyczaj pomaga. Jeżeli to wszystko nie pomogło, możesz spróbować zainstalować aplikację jeszcze raz. Liczymy na to, iż każdą taką sytuację związaną z aplikacją zgłosisz nam na adres kontakt@kofiup.pl abyśmy mogli zająć się tą sprawą, i zaoszczędzić nowym użytkownikom problemów.
Wszystkie współpracujące z nami kawiarnie są oznaczone na mapie w aplikacji, oraz w informacjach na stronie www.kofiup.pl.
Oczywiście. Taka opcja dostępna jest zarówno z poziomu aplikacji jak i strony www.kofiup.pl. W aplikacji wystarczy wybrać z menu opcje PODARUJ KAWĘ i postępować zgodnie ze wskazówkami w apce.
Spokojnie, to nie wirus:). W MENU- MÓJ PROFIL przy aktywnej karcie masz aktywne pole AUTOMATYCZNE ODNOWIENIE PLANU. Odznacz te pole jeśli nie chcesz automatycznie odnawiać planu.
W każdej chwili w aplikacji w MENU- MÓJ PROFIL możesz swobodnie zarządzać swoimi kartami. Możesz je usuwać, zmieniać, dodawać
Nic prostszego, wystarczy włączyć aplikację, a na samej górze przy logo KofiUp zobaczysz aktualną informację o liczbie dostępnych kubków.
Zupełnie niepotrzebnie. Ani aplikacja, ani KofiUp s.c. nie będzie publikowało, zamieszczało żadnych treści w Twoim imieniu. Nadal tylko ty kontrolujesz co i kiedy pojawi się na Twoim profilu.
Nie. Plany KofiUp można wykupić również poprzez stronę www.kofiup.pl
Jeżeli masz problem wynikający ze zmiany urządzenia skontaktuj się z nami na adres kontakt@kofiup.pl a my pomożemy Ci w migracji Twojego konta KofiUp.
Absolutnie nie. Możliwość odbioru napojów nie jest powiązana z lokalizacją, ale musisz pamiętać, że w przypadku wyłączenia tej funkcji ograniczysz część funkcji aplikacji.
Jeżeli masz problem wynikający ze zmiany urządzenia skontaktuj się z nami na adres kontakt@kofiup.pl a my pomożemy Ci w migracji Twojego konta KofiUp.
Super. My na pewno też jesteśmy zainteresowani. Skontaktuj się z nami na adres info@kofiup.pl.
Wszystkie rozmiary napojów odbieranych za pomocą aplikacji KofiUp określone są przez lokal partnerski i są zgodne z jego ofertą. Opcja standard oznacza wielkość określoną jako standardowa przez lokal partnerski.

Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania? Zapoznaj się z regulaminem lub po prostu skontaktuj się z nami. Napisz do nas na adres info@kofiup.pl w treści wpisując swoje pytanie, a my odpowiemy Ci w najkrótszym z możliwych terminie.